vrijdag 9 december 2011

Rijbewijs (en kijk ook even naar mijn sneeuwpoppen hieronder)



Met dezelfde sketch van Nicole Verkooyen als in het bericht van de sneeuwpoppen hieronder, heb ik ook deze kaart gemaakt. Deze is bestemd voor de zoon van één van mijn zussen die afgelopen week zijn rijbewijs heeft gehaald.
Als "geintje" heb ik van internet een foto geplukt van een ietwat gedeukt 'autootje',
met aan de binnenzijde een stukje tekst over een leuk opknapprojectje van zijn "nieuwe" auto en dat hij maar moet proberen om de auto van zijn ouders er maar niet zo uit te laten zien...

Kaart van Action, dessinpapier van Trekpleister, zwarte papier Pipoos. Met een witte gelpen de middenstrepen "getrokken". Letters gemaakt met het cuttlebug alfabet typewriter. Wat een gepriegel om die überhaupt te lijmen, weliswaar met een lijmpen, laat staan ze netjes op een rechte rij te plakken!

Graag lees ik ook nu weer jullie reacties!


Groetjes Roelie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het heel erg leuk om jullie reacties te lezen, dus schroom niet om een berichtje achter te laten.
Bedankt voor jullie bezoekjes!