dinsdag 20 december 2011

Kerstkaartjes bulkpost deel 2








Dan nu deel 2 van de bulkpost met kerstkaarten. Op de bovenste heb ik gebruik gemaakt van een stansje. De komende dagen volgt er nog een post met stanskaartjes. De andere 4 zijn gemaakt met een ingekleurd stempelafdrukje van een dennenboom (en stansjes). Alle 4 zijn voorzien van liquid applique. Nu begrijp ik ook waarom je als je dat spul hebt opgebracht, even een nachtje moet wachten voordat je het "opblaast". Ik zie nu duidelijk het verschil met de andere kaartjes die ik er mee gedaan heb, het spul is namelijk wat meer gelijk uitgevloeid, en dus ook als meer egaal opgeblazen. Niet zo bobbelig als bij de andere kaartjes zeg maar. Je kaartjes worden er alleen wel heel erg zwaar van... Of zou ik er misschien iets te veel op gedaan hebben?


Groetjes Roelie

1 opmerking:

Ik vind het heel erg leuk om jullie reacties te lezen, dus schroom niet om een berichtje achter te laten.
Bedankt voor jullie bezoekjes!