maandag 26 december 2011

Chocoladerepen gepimpt






Voor het samenzijn van gisteren had ik voor elk gezin een megareep chocolade opgepimpt. De originele buitenwikkel heb ik verwijderd, en in plaats daarvan een eigengemaakte wikkel teruggeplaatst. Hiervoor heb ik stempeltjes van Action gebruikt, die ik heb geëmbost met wit- en goudkleurig embossingpoeder. Wat is dat superleuk werk zeg... net toveren! Het glittert en het glimt me tegemoet... Al is dat van de witte afdrukjes niet goed te zien op de foto's dat is dan weer jammer.


Ook deze doen mee bij de Webshop AnMaCreatief Blog Challenge van December

Groetjes Roelie

7 opmerkingen:

  1. lekker snel en effectief ! mooi gedaan
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee, prachtige kerstgeschenken zijn het geworden!

    Leuk dat je meedoet met de challenge van AnMaCreatief!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Roelie,

    heel origineel en zo'n mooie wikkel maakt deze chocoreep extra smakelijk :-)

    Fijn dat je meedoet met de challenge bij AnMaCreatief!

    Groetjes en fijn jaareinde,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is nog jammer om de reep open te maken. Wat ontzettend leuk bedacht en mooi gemaakt. Bedankt dat je nogmaals mee doet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Alweer van die prachtige creaties Roelie. Leuk idee!
    Bedankt voor je 3de bijdrage aan de AnMaCreatief challenge van december.
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beste Roelie.

    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, en nog vele gezonde jaren toegewenst.

    Bij deze wens ik je ook een liefdevol 2012 toewensen.

    Groetjes van Gea.
    www.komoptegenkanker.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Roelie,
    Bedankt voor je leuke reactie op mijn Tisseu box. Heb op mijn blog een aanvulling gemaakt voor mensen die geen box hebben. Kijk maar of je daar iets mee kunt.
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel erg leuk om jullie reacties te lezen, dus schroom niet om een berichtje achter te laten.
Bedankt voor jullie bezoekjes!