woensdag 21 december 2011

Krans van plastic zakjes



Ik heb van boterhamzakjes en een strokrans deze krans gemaakt, wat momenteel nogal een hype is... Nu ben ik zelf niet zo heel erg wild van het eindresultaat, iets te plasticachtigg naar mijn idee. Maar met de juiste aankleding (lees decoratie) lijkt het al een stuk beter... Eerst had ik een rode slinger om de krans gewikkeld (het enige dat ik op dat moment even snel in de Kruidvat kon vinden)-zie de onderste foto-, maar dat vonden we zo afzichtelijk dat we die er snel weer omweg gehaald hebben. Gelukkig kwam ik later bij de Wibra (nu 50% korting) nog wat andere decoratie spulletjes tegen met een wat natuurlijker uitstraling. De krans oogt ineens een stuk vriendelijker en zachter, al zeg ik het zelf...



De slinger met ledlampjes -op batterijen- komt volgens mij bij de Action vandaan. Ik heb geprobeerd om deze zo netjes mogelijk te verdelen, maar op de een of andere manier is dat niet helemaal goed gelukt her en der.



Ziehier het eerste afzichtelijke resultaat...

Vanaf morgen volgen er weer kerstkaart bulkposts!


Groetjes Roelie

1 opmerking:

  1. Inderdaad het eindresultaat is prachtig, zeker met verlichting,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel erg leuk om jullie reacties te lezen, dus schroom niet om een berichtje achter te laten.
Bedankt voor jullie bezoekjes!