zaterdag 24 december 2011

Kerstkaartjes bulkpost deel 5, de laatste!








Dan nu de laatste post van het rijtje. Deze zijn gemaakt van vilten figuurtjes (Zeeman),en van die lichtgewicht houten figuurtjes (Kik in Duitsland), en taartkleedjes van Action. De eerste 3 foto's had ik al gemaakt, maar na de tijd heb ik nog rozenblaadjes, belletjes van de Hema,en sisaltouw strikjes toegevoegd op het merendeel van de kaarten, zie ook de laatste 2 foto's.
Wat ik wel heel erg jammer vind is dat pas een paar dagen later de lijm van de lijmroller erg zichtbaar door het taartkleedje heen te zien was... Toen ik natuurlijk al die kaartjes al klaar had grrrrr.

Dit was het eerste jaar dat ik zoveel kaartjes zelf heb gemaakt, zij het dan grotendeels is massaproduktie... Bijna iedereen heeft een zelfgemaakt kaartje gekregen dit jaar, een hele prestatie vind ik zelf!


Groetjes Roelie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het heel erg leuk om jullie reacties te lezen, dus schroom niet om een berichtje achter te laten.
Bedankt voor jullie bezoekjes!