donderdag 4 november 2010

49 Jaar getrouwd



Zoals al eerder vermeld waren mijn ouders afgelopen zondag alweer 49 jaar getrouwd. Voor dit zeer heuglijke feit heb ik deze kaart gemaakt. De kaart en het papier met motiefjes zijn van de Action, het effen papier heb ik bij de Pipoos gekocht. De stempelafdruk is van Motivet en is ingekleurd met potloden icm terpentijn. Deze heb ik uitgeknipt en met foamblokjes op de kaart geplakt om enige diepte in de kaart te creëren (zie de afbeelding hieronder).




De tekst heb ik in de printer rechtstreeks op de kaart afgedrukt, helaas heeft dit wel enige zwarte vegen opgeleverd. Al met al is het een vrolijk fris en feestelijk kaartje geworden.
Groetjes Roelie

2 opmerkingen:

  1. Ik vind hem superleuk. Mijn ouders zijn volgende maand 50 jaar getrouwd, dus daar moet ik ook maar eens voor aan de knutsel.
    :-)Is niet moeilijk met dit weer.
    Groetjes,
    Karen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaar Roelie! Heel mooi ingedeeld, want zo springen de leuke stempelafdrukken er echt uit.

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel erg leuk om jullie reacties te lezen, dus schroom niet om een berichtje achter te laten.
Bedankt voor jullie bezoekjes!