zondag 31 oktober 2010

Pillowboxes met Halloweensnoep



Op het feestje van mijn ouders' 49e trouwdag heb ik de kinderen van mijn oudere zussen alle 4 zo'n leuk snoepdoosje gegeven. Deze vond ik tussen halloweenspulletjes die ik van het internet heb gedownload. Ik heb ze op glanzend fotopapier afgedrukt, uitgeknipt, het randje vastgeplakt en de rondingen aan de zijkant omgevouwen. Halloweensnoep uit zo'n doorzichtige snoepbox (de Lidl had deze in de aanbieding)in een plastic zakje erin en dichtvouwen.
Ook voor mijn ouders had ik een mini uitvoering hiervan gemaakt, bij hen had ik er alleen van die vampier(kunst)gebitjes ingedaan....

Later deze week zal ik ook het kaartje dat ik voor de trouwdag van mijn ouders heb gemaakt hier laten zien.

Groetjes Roelie

1 opmerking:

Ik vind het heel erg leuk om jullie reacties te lezen, dus schroom niet om een berichtje achter te laten.
Bedankt voor jullie bezoekjes!