vrijdag 12 november 2010

19 jaartjes jong



Voor het nichtje van mijn man, die 19 is geworden, heb ik deze kaart gemaakt. Zij is helemaal gek van haar hamster, dus toen ik deze stempelafdruk van housemouse zag, zag ik direct grote gelijkenis met hamsters... (beetje staartjes wegdenken enzo....)
De afdruk is ingekleurd met potloden en terpentijn. Ik heb het uitgeknipte afdrukje met foamblokjes opgeplakt, weer om wat diepte te creëren. De kaart en het papier met motiefjes zijn van de Action. Het effen papier komt bij de Pipoos vandaan. De bloem is opgebouwd uit 2 bloemetjes van Primaflower en 1 roosje uit de gewonnen candy van ScrappyMoon. Het paarse lint komt uit Duitsland (Postenbörse), en de cijfers heb ik met het cuttlebug typewriter alfabet gemaakt.




Dit limegroene lint (binnenzijde kaart) met glitterletters erop komt uit een Oostenrijks tuincentrum. Ik heb er -om de glitterletters beter uit te laten komen- een strookje effen papier achter geplakt van hetzelfde soort als die ik ook op de voorzijde als onderste mat heb gebruikt.
Laat limegroen nu toevallig ook nog net de lievelingskleur zijn van de jarige....

Graag hoor ik wat jullie ervan vinden...

Groetjes Roelie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het heel erg leuk om jullie reacties te lezen, dus schroom niet om een berichtje achter te laten.
Bedankt voor jullie bezoekjes!