zaterdag 28 augustus 2010

Verjaardag van mijn vader



Voor mijn vaders verjaardag heb ik dit kaartje gemaakt. Niet al te tuttig en ook niet te veel frutsels en zo.
Voor de basis heb ik (glitter)papier gebruikt uit een blok designpapier van de Aldi. De figuur is gemaakt van 2 vellen scrappapier uit een pakket dat ik ooit bij de Kruidvat heb gekocht. Hiervoor heb ik de creatable LR0129 van Marianne Design gebruikt. Zowel voor de blauwe als de bruine figuur heb ik 2 uitgestanste figuren gebruikt. Een messingkleurig splitpennetje even in de chloor gelegd, ziet er dan meteen niet zo nieuw meer uit. Het vlindertje heb ik op de KKS dagen in Zwolle gekocht. Deze zit vast aan een strik van lint dat ik ooit bij de Action heb gekocht. (met 3 kleuren op 1 kokertje)



Hier nog even een close-up van het glitterpapier.

De komende weken ga ik een kaartje maken voor mijn man, ik heb nu al heel veel voorpret, hij werd vorig jaar 40 en als toen niet net ons zoontje was geboren had ik een hele grote zak in de tuin gemaakt met het bord: hier woont een oude zak ;-) Die pret ging dus niet door, maar hij zou wel met mijn 40e verjaardag iets in de tuin zetten. Niets dus.... Je snapt hem al, dit jaar krijgt hij een hele mooie kaart... Ik heb al DE perfecte stempelafdruk gevonden .....

Wordt dus vervolgd! Groetjes Roelie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het heel erg leuk om jullie reacties te lezen, dus schroom niet om een berichtje achter te laten.
Bedankt voor jullie bezoekjes!