woensdag 4 augustus 2010

Gefeliciteerd met een vintage tintje



Hallo,
voor de verjaardag van mijn moeder heb ik dit kaartje gemaakt. Ik heb geprobeerd er een vintage tintje aan te geven. De kaart is van de Action, de achtergrondtekst had ik ooit gedownload, deze heb ik op een correspondentiekaartje geprint.Het gekleurde papier komt uit een patronenkartonboekje van de Action. De stempelafdruk is er een uit de gewonnen candy van Scrappy Moon, en heb ik ingekleurd met potloden, terpentijn en doezelaar. De bloemen had ik tegelijk gemaakt met die van het vorige kaartje, zie de omschrijving aldaar. Het kantje komt van een vierkant kleedje, de stof heb ik eraf geknipt. Het labeltje heb ik in Word gemaakt en geprint, de inkt was in de printer gaan strepen, maar dat vond ik geen bezwaar omdat het toch een vintage kaart werd..., plaksteentjes erop voor de finishing touch. Helaas ben ik bij het lichtblauwe papier vergeten het randje te beschadigen, heb gepoogd het randje nog wel oud te laten lijken met een inktpad. De andere randjes heb ik met een kaasschaaf bewerkt !!! Hadden er toch 2 in de la... en met een inktpad bewerkt. Ik ben geen duur apparaatje daarvoor nodig, de kaasschaaf werkt perfect!
Ik moet nog proberen om groenblaadjes of een pons voor takjes of blaadjes te bemachtigen, zodat ik onder de bloemen ook nog iets kan doen.

Groetjes Roelie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het heel erg leuk om jullie reacties te lezen, dus schroom niet om een berichtje achter te laten.
Bedankt voor jullie bezoekjes!