woensdag 18 augustus 2010

En nog een verhuizing


Mijn andere tante (ook een zus van die ene tante dus) is in dezelfde tijd ook verhuisd. Uiteraard heb ik ook voor haar een kaartje zelf gemaakt. Al zeg ik het zelf, ik begin steeds meer te durven met kleuren en papier.
De kaart is (uiteraard) weer van de Action. het streep/hartjespapier komt uit een designpapierblok dat laatst bij de Aldi te koop was. Het papier van de rose en groene cirkel (en de geponste blaadjes met MS pons)? Al sla je me dood, geen idee waar dat van was. De geblokte cirkel is van hetzelfde (Action)papier als de andere verhuiskaart. De bloemen zijn van Prima Flower en de hartjes zijn splitpennetjes uit een braderiekraamdoosje. Het groene label komt uit een pakket bij de Action vandaan. Een glitterlintje eraan geplakt. En het afdrukje is er een van Penny Black, ingekleurd met potlood en terpentijn en met foamblokjes op de cirkels geplaatst.
Ik hoop dat jullie er veel kijkgenot aan beleven. Ik vind hem zelf bijzonder geslaagd in ieder geval. Eigenlijk zonde om op te sturen... Als het goed is is hij begin deze week in ieder geval aangekomen bij de ontvangster!

Mijn volgende kaart is ook alweer klaar, maar met het op mijn blog plaatsen zal ik wachten totdat degene voor wie deze is bestemd hem ook daadwerkelijk in ontvangst heeft genomen.

Groetjes Roelie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het heel erg leuk om jullie reacties te lezen, dus schroom niet om een berichtje achter te laten.
Bedankt voor jullie bezoekjes!