vrijdag 27 augustus 2010

Kaartje voor Nicole



Dit kaartje heb ik gemaakt voor de MarthaStewartponscandy van Nicole. Ik heb hem op de knotsgekke kaart en scrapdagen in Zwolle aan haar overhandigd. De kaart is (uiteraard) van de Action. Het papier en de stempelafduk zijn uit de nieuwste Magnoliaserie Bon Voyage. Ik heb multiframe MDF010 van Nellie Snellen gebruikt. De tekst is vanuit Word geprint. Wat plaksteentjes opgeplakt uit een assortipakketje van de Action.

De bloem is een verhaal apart. Ik heb net over de grens in Duitsland bij de T€di een aantal kunstbloemen gekocht voor een euro per stuk. Van de bloemblaadjes heb ik stukjes afgeknipt en daarvan een bloem in elkaar geknutseld. Zelfs van het blad heb ik kleine stukjes afkeknipt om onder de bloem uit te laten komen. In het hart heb ik een knoopje met daarop een gestrikt draadje geplakt. Wat rose glitterlijm erover, ook op de wangen, de knoopjes en de schoentjes van de stempelafdruk, die weer met potlood en terpentijn is ingekleurd.

Ik heb even gewacht met publiceren, totdat de laatste beursdag voor het inleveren van de kaarten bij Nicole zo'n beetje was afgelopen.

Ook met de creatable die ik vorige week heb gekocht heb ik ondertussen een leuk kaartje voor mijn vaders verjaardag gemaakt. Ik wacht uiteraard nog even met publiceren totdat mijn vader de kaart heeft ontvangen.

Een goed en droger weekend toegewenst door Roelie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het heel erg leuk om jullie reacties te lezen, dus schroom niet om een berichtje achter te laten.
Bedankt voor jullie bezoekjes!