woensdag 13 maart 2013

Achterstallig nr ? (tel kwijt)

 
Hallo,
 
daar ben ik weer eens met het vervolg van de serie "achterstallig".
Een simpel, maar toch mooi kaartje. De kaart en het designpapier zijn van Action. Het stansje heb ik gemaakt met een EK-succes pons, en of ik nu de grotere of de kleinere met de hand omgetekend heb zodat ik het kon matten, durf ik niet meer met zekertheid te zeggen. Het jurkje is gemaakt van een taartje/koffie onderzetter (doily) ook van Action. Het lintje komt uit de schoudernaad van een kledingstuk. De plakpareltjes uit mijn voorraad en ik heb glitterlijm gebruikt op de randjes van de "jurk". De tekststempel komt (volgens mij) uit een Eline's vintageset van Marianne Design. Maar dat durf ik nu even niet met volle 100% zekerheid te zeggen...
 
Het idee voor deze kaart, inclusief de tutorial hoe het jurkje te maken, kun je hier vinden.
 
 
Groetjes Roelie


1 opmerking:

  1. Ik vind het een heel mooi kaartje! Bedankt voor de link, ik ga eens kijken :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel erg leuk om jullie reacties te lezen, dus schroom niet om een berichtje achter te laten.
Bedankt voor jullie bezoekjes!