dinsdag 22 januari 2013

Gehaakte babyslofjes - de reden dat ik heb leren haken

 
 
Eindelijk zijn ze er dan.... de foto's van de baby uggs!
(hoe moeilijk kan het zijn om er foto's van te maken...)
 
Dit is dus de reden dat ik mezelf d.m.v. youtube filmpjes heb leren haken. Op hobbyjournaal kwam een topic voorbij over babyuggs, toen ik de foto zag die daarbij stond, was ik verkocht. Toen ik daarna een link tegenkwam waar deze lusjes uggs instonden moest ik direct leren haken...
 
Voor de bijzonder nieuwsgierige mensen onder jullie, hier volgt de link naar de tutorial van deze loopy baby boots, en op die site staan ook videoturials voor als je het niet snapt (bijzonder duidelijk!!!) : http://hodgepodgecrochet.wordpress.com/2012/05/19/loop-boots-revisited/
 
Helaas is Tessa in de tussentijd dat ik met het haken bezig was (het 1e exemplaar is meerdere keren behoorlijke stukken uitgehaald en aan de kant gesmeten...) er al weer uit gegroeid, maar ik doe ze niet weg, het is mijn eerste haakproject en al zeg ik het zelf, behoorlijk goed geslaagd. Hihihi de aanhouder wint uiteindelijk toch?
 
Graag lees ik jullie reacties, op- en of aanmerkingen!
 
 
Groetjes Roelie
 

7 opmerkingen:

  1. Ik zou bijna niet geloven dat dit je eerste haakproject is, kon je niets makkelijkers uit zoeken? Maar ik vind dat het je prima gelukt is, jammer dat ze ze niet meer past. Knap werk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk!
    Ik moet ook maar eens leren haken!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. great :D
    Greetings from Poland
    Katarzyna


    www.sajuki.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. You did an awesome & remarkable job on the loopy booties! For a first time crochet project? Wonderful!
    Happy hooking,
    yayamama aka Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  5. You did an awesome & remarkable job on the loopy booties! For a first time crochet project? Wonderful!
    Happy hooking,
    yayamama aka Mary

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel erg leuk om jullie reacties te lezen, dus schroom niet om een berichtje achter te laten.
Bedankt voor jullie bezoekjes!