vrijdag 25 februari 2011

CD doosje verpakking



Vanavond een leuke verpakking voor een CD doosje. De ontvangster van dit doosje wilde voor haar verjaardag graag een cd. Maar om die nu zo in een papiertje te geven, daar kan ik niet meer mee aankomen nu ik ingekleurde stempelkaartjes maak natuurlijk. Op de website van Papicolor vond ik o.a. dit patroon. Van mijn werk neem ik af en toe stukken karton mee dat voor doosjes maken heel erg geschikt is. Het beland anders toch maar in de papierafvalpers. (leveranciers gebruiken deze tussen lagen met aangeleverde materialen) Alle randjes beïnkt, maar omdat het glad wit karton is heb ik het designpapier (Maja design -zie bericht hieronder-) op dezelfde maat gesneden. Ook deze randjes zijn beïnkt.





Het stempelafdrukje is van Kenny K, en is genaamd download diva. En ze lijkt sprekend op degene voor wie ze bestemd is, en vond ik ook zeer toepasselijk met het oog op de cd die in het doosje zit (zie foto hierboven). Dus de haarkleur heb ik zo goed mogelijk proberen naar de werkelijkheid in te kleuren (alles met aquamarkers).
De roosjes komen bij Wild Orchid Crafts vandaan, en de blaadjes zijn van een Crealies stans. De volgende keer plak ik de blaadjes alleen aan het steeltje vast, en laat de rest wat omhoogkrullen om meer diepte erin te krijgen. Het afdrukje is met dunne foamblokjes bevestigd.

Graag zou ik weer jullie reacties lezen.
En voor de nieuwe volgsters: van harte welkom op mijn blog!
Iedereen een fijn weekend toegewenst.


Groetjes Roelie

4 opmerkingen:

  1. dit is leuk ! mooi gemaakt
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuk cd doosje heb je gemaakt zeg. En ook leuk dat je mn volger bent geworden. Ik ben jou ook gelijk maar gaan volgen.
    Ik zat al wat rond te neuzen, je maakt mooie dingen.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Roelie,

    Wat weet je toch iedere keer weer een originele kadoverpakking en/of kaart
    te bedenken. Heel leuk, ik wacht op je
    volgende inspiratie en dus een nieuwe
    creatie.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel erg leuk om jullie reacties te lezen, dus schroom niet om een berichtje achter te laten.
Bedankt voor jullie bezoekjes!