maandag 7 maart 2011

Verjaardags kaartje



Dit kaartje heb ik al een aantal weken geleden voor een verjaardag gemaakt. Doordat ik het toen druk had met meerdere kaarten/projectjes heb ik deze toen even bewaard om later te plaatsen.
Het afdrukje is er volgens mij één van Buzzcraft. Ik ben vergeten om e.e.a. op te schrijven natuurlijk, dus het is hier en daar even gokken... Deze is met aquamarkers ingekleurd. Kaart van de Action, rode en geel/groen/oranje papier komen uit een Action blokje. Het bloemetjespapier komt uit een pakket met scrappapier, vorig jaar gekocht bij Kruidvat. Groene takjes, een groen lintje en groene knoopjes maken hem verder af.

Er zitten weer een kaart en een project aan te komen, ik ben er mee bezig, maar ivm overhandigen moet ik nog 1 of 2 weken wachten met publiceren...

Graag lees ik weer jullie reacties.


Groetjes Roelie

4 opmerkingen:

  1. Hoi Roelie,

    Wat een prachtig kaartje weer! Ik heb wat leuks voor je op mijn blog gezet!
    Groetjes,
    Karen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart is dit! Heel mooi van kleur en met een prachtig ingekleurde stempel.

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk stempelhoekje Roelie, ik ben je volger geworden.
    Groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo collega ;)
    Leuke stempeltjes zijn dit he?!
    Ik gebruik ze zooo graag!
    Ik vind het fantastisch om met jullie een team te mogen vormen.
    Groetjes Deborah

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel erg leuk om jullie reacties te lezen, dus schroom niet om een berichtje achter te laten.
Bedankt voor jullie bezoekjes!