maandag 14 februari 2011

Opkikker - Create4Fun Challenge wk7



Voor een collegaatje die thuis zit met naar alle waarschijnlijkheid een hernia , heb ik deze opkikker gemaakt. (eigenlijk is hij ook een beetje voor Nicole...)
Het afdrukje en de tekst zijn van Marianne Design. Het afdrukje is ingekleurd met aquamarkers. Het dessinpapier komt uit een blokje van Boekenvoordeel, het effen groene papier komt van een shoprondje behangafdeling bij de bouwmarkt ;-). Het witte papier is gewoon printerpapier, ziet toch niemand omdat het grotendeels eronder zit.
(he, dat waren 2 budgettips na elkaar....)



De hoekjes heb ik via marktplaats kunnen bemachtigen. Ideaal als je niet genoeg geld hebt om alles te kopen wat je eigenlijk wel zou willen hebben... (maar wie heeft dat nu wel?)(budgettip nr. 3) De kleine groene vlindertjes tussen de plakpareltjes (assortidoos Pipoos) komen uit een assortizakje van de Action. Ook de kaart komt daar uiteraard weer vandaan.



De vlinder aan de binnenzijde van de kaart is een cuttlebug die, en is na het snijden en embossen beïnkt met stempelinktkussentjes van het Kruidvat.
Nu maar hopen dat mijn collegaatje hem ook leuk vindt...

Met deze kaart wil ik graag meedoen aan de Create4Fun Challenge van week 7

Ik zou het heel erg leuk vinden als jullie een berichtje willen achterlaten of jullie hem leuk vinden.


Groetjes Roelie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het heel erg leuk om jullie reacties te lezen, dus schroom niet om een berichtje achter te laten.
Bedankt voor jullie bezoekjes!