zaterdag 15 januari 2011

Verjaardag TNT pakjesbezorgster



Dit kaartje heb ik gemaakt voor een familielid die voor de TNT pakjes bezorgd. De kaart komt van de Action, ik heb een afdrukje van Magnolia gebruikt met pakjes om de kaart zo persoonlijk mogelijk te maken. Deze is ingekleurd met aquamarkers, ik heb geprobeerd om de 'haarkleur in werkelijkheid' zo goed mogelijk te benaderen. Het zwart en oranje snapt iedereen denk ik wel... De kantjes heb ik met glitterlijm van scribbles (candy van Ingrid) bewerkt om de reflectiestrepen op de TNT kleding na te bootsen. Voor de achtergrond heb ik de eyelet squares van spellbinders gebruikt.
De blaadjes zijn met een Martha Stewart pons gemaakt en de bloemetjes komen ook weer uit de candy van Ingrid.
Graag zie ik jullie reactie weer tegemoet.
Iedereen een prettig weekend toegewenst.

Groetjes Roelie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het heel erg leuk om jullie reacties te lezen, dus schroom niet om een berichtje achter te laten.
Bedankt voor jullie bezoekjes!