zondag 16 januari 2011

25 Jaar Getrouwd



Voor een collega en zijn vrouw die afgelopen week 25 jaar waren getrouwd heb ik dit kaartje gemaakt. Hij gaat op bedrijfsuitjes altijd volledig uit zijn dak op de dansvloer, op dit feestje ook weer trouwens....., vandaar de keuze voor de stempelafdruk Dance Fever van The Greeting Farm. De afdruk is weer ingekleurd met aquamarkers. De kaart en het papier zijn van de Action. De bloem en blaadjes van Crealies, een plakparel komt uit een setje met allerlei kleuren. De cijfers heb ik gemaakt met het cuttlebug alphabet typewriter. Het lint en de rub-on aan de binnenzijde van de kaart (geen foto van) zijn afkomstig uit de candy van Ingrid.
Ook nu zou ik graag weer jullie reacties willen lezen.

Groetjes Roelie

1 opmerking:

  1. Hoi roellie,

    Wat een leuk kaartje en wat een prachtige creaties maak je.
    Ik heb me vezelig bij je als volgster aangemeld.
    Fijne avond.

    Groetjes ilonka

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel erg leuk om jullie reacties te lezen, dus schroom niet om een berichtje achter te laten.
Bedankt voor jullie bezoekjes!