vrijdag 31 december 2010

Overzetlantaarntje




Voor een verjaardag heb ik als extraatje nog even dit lantaarntje gemaakt. Deze kun je zo over een waxinekaarsje heen zetten.





Het idee/patroon hiervoor heb ik op het blog van iemand gevonden, alleen kan ik niet meer terugvinden bij wie het was...
Simpel en snel te maken, in leuke folie verpakken met een aantal waxinekaarsjes erbij en je hebt een mooi extra kadootje.

Ga nu voor de buis zitten, oliebollen komen me de strot al uit, dus denk wat kaas en worst erbij...

Ik wil iedereen op de valreep nog een heel goed gezond en gezegend 2011 toewensen! En dat we nog heel veel kaartjes en andere projecten mogen maken...

Groetjes Roelie

2 opmerkingen:

  1. Hoi Roelie,

    Wat een geweldig leuk idee. Ziet er superleuk uit. Heb je de vorm met de cricut gedaan of hoe anders?
    Groetjes,
    Karen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor je deelname aan onze candy op het DML blog. Kom vanaf 14 februari gezellig met ons meedoen

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel erg leuk om jullie reacties te lezen, dus schroom niet om een berichtje achter te laten.
Bedankt voor jullie bezoekjes!