zaterdag 18 september 2010

Verjaardag van mijn oude bokje



Zo, vandaag is mijn man 41 geworden. En daarvoor heb ik deze kaart gemaakt. De stempelafdruk is van High Hopes, en het inkleuren was een poging met aqaurelverf uit tubetjes (Kruidvat)en een kwastje met water. Ik had beter eerst iets met grote vlakken kunnen proberen... ;-) Ik vond ermee werken geen echt doorslaand succes (ervaring en tijd om die ervaring op te doen ontbreekt hier), maar het resultaat vond ik eigenlijk best wel leuk. De kaart is van de Action, het papier komt uit een creatief papierblokje van de Wibra genaamd Doodles, en ik heb ook de embossingfolder Stylized Flowers van Cuttlebug gebruikt voor de achtergrond. De creatable LR0120 van Marianne Design heb ik in 2 delen op de kaart geplakt. De groene pailletjes uit een pakketje van de Action, de ronde plaksteentjes uit een pakje van een braderiekraam en de sterretjes komen uit een buisje van een groot pakket met glitters dat ik een paar jaar terug in Oostenrijk op de kop heb getikt voor weinig. Tekst in de printer geprint (de bijbehorende tekst was Ya Old Goat, maar wij hebben meer met Duits/Oostenrijks, vandaar mijn vertaling).
Zo nu heb ik wel weer genoeg geschreven!

Groetjes Roelie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het heel erg leuk om jullie reacties te lezen, dus schroom niet om een berichtje achter te laten.
Bedankt voor jullie bezoekjes!