woensdag 8 september 2010

Hoera, 1 jaar



Randy, die 2 dagen voor onze Roy geboren is, is gisteren 1 jaar geworden! Voor deze gelegenheid heb ik dit kaartje in elkaar geknutseld.
De stempelafdruk is van Wild Rose Studio. De kaart en het vintage papierblokje komen bij de Action vandaan, net als de paarse 1, die komt van de kinderknutselhoek daar - uit een plastic koker met alle cijfers in heel veel kleuren. Ik heb de letters versie natuurlijk ook!
Morgen is hier de heuglijke dag, al hebben we het vorige week zondag al gevierd voor de familie en vrienden. Tegelijk ook voor de verjaardag van zijn papa en zijn opa.

Ondertussen ben ik nog steeds bezig met het kaartje voor mijn man, het wil nog niet zo vlotten. Ik ben met aquarelverf in tubetjes aan de slag gegaan, maar dat is toch niet helemaal mijn ding hoor. Denk toch dat die aquamarkers iets gemakkelijker in gebruik zullen zijn... Maar wie geen geduld heeft probeert nog wel eens wat he?
Nou ja, als de kaart maar voor de 18e af is!

Groetjes Roelie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het heel erg leuk om jullie reacties te lezen, dus schroom niet om een berichtje achter te laten.
Bedankt voor jullie bezoekjes!