vrijdag 24 september 2010

Dutch Card Lovers - Challenge # 62




De eerste keer dat ik meedoe aan een challenge!!!
Nadat ik deze sketch had gezien kwam ik even later het perfecte papier tegen om deze sketch mee te maken, het is van DCWV Natural Matstack. De kaart is uiteraard van de Action. De stempelafdruk komt uit de Magnolia So Spooky Collection 2009 en heb ik ingekleurd met (toch alweer) tubetjes aquarelverf (Kruidvat) en een kwastje met water. Ik vind het toch heel erg leuk lijken, en nu ik iets meer ermee gewerkt heb begin ik ook in de smiezen te krijgen hoe het ongeveer moet. Afgewerkt met 2 metalen bloemen (of hoe ze dan ook heten) met daarop plaksteentjes in het hart.

Ik zal aankomend weekend toch eens die fototentdoos (tip op blog van Nicole Verkooyen) in elkaar knutselen, ik ben namelijk helemaal niet zo goed te spreken over deze foto's. De kleuren lijken heel anders (vooral matter) dan in het echt, en de cirkels onder de pompoen lijken op de foto wel hele andere niet bijpassende kleuren te zijn! Hmpf... :-( Maar goed, voor nu moeten jullie het er maar mee doen.

Groetjes Roelie

1 opmerking:

  1. Mooie kaart. Prachtig zoals je de strepen zowel horizontaal als verticaal hebt gebruikt.

    Leuk dat je met ons meedoet bij DCL!

    Groetjes, Angèle

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel erg leuk om jullie reacties te lezen, dus schroom niet om een berichtje achter te laten.
Bedankt voor jullie bezoekjes!