vrijdag 28 mei 2010

Yes, de cuttlebug is binnen! En (alsnog) welkom Kimmie




Ja, hij is vanmiddag gearriveerd... mijn cuttlebug. Zoals je op de foto kunt zien ben ik direct aan het knutselen gegaan voor vanavond. We gingen even visiten bij onze goede vrienden die morgen 11 jaar zijn getrouwd. Het papier komt uit een set die ik ooit bij de Action heb ingeslagen. Ik heb de digistamp van www.truikebron.com pas achteraf op de kaart geprint (nog een heel gemeet en gedoe...) Had ik beter kunnen doen voordat ik de strook had opgeplakt, maar ja, kreeg pas later het briljante idee. Helaas was het behoorlijk glad papier waardoor de inkt is uitgeveegd over de hele linker zijkant van de kaart ;-(
Maar ook hier weer blijde gezichten!!!
Kimmie, ik wil je bij deze ook welkom heten op mijn blogje. Leuk dat je volger bent geworden!
Groetjes Roelie

1 opmerking:

  1. Heel veel plezier met je cuttlebug Ik zou niet meer zonder kunnen.
    Dank je voor je reactie op mijn blog en nu doe je mee voor de bloghop prijs.
    Kom woensdagavond na 20.00 even kijken of je hem misschien hebt gewonnen

    liefs miriam

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel erg leuk om jullie reacties te lezen, dus schroom niet om een berichtje achter te laten.
Bedankt voor jullie bezoekjes!