dinsdag 4 mei 2010

Mijn eerste creatie



Ziehier mijn eerste creatie voor de verjaardag van mijn oudste zus. Onder de noemer "voor onze jonge blom" heb ik een afdruk gekozen met een jong meiske en bloemen. 2 splitpenbloemetjes in de bovenhoek en doorzichtige plastic bloemetjes met een roze parelmoerglans op de geopende bloemen geplakt.
Zelf vond ik het wel een hele drukke kaart, van mij mag het normaal gesproken allemaal wel wat minimalistischer, dus dit was al een hele cultuurschok voor mij!

Het is nu dus wel duidelijk dat ik echt moet "leren" scrappen!!

Groetjes Roelie

1 opmerking:

  1. Gefeliciteerd met het winnen van de candy! Gaaf hoor!
    Bedankt voor je leuke reactie op mijn filmpje!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel erg leuk om jullie reacties te lezen, dus schroom niet om een berichtje achter te laten.
Bedankt voor jullie bezoekjes!