zondag 18 november 2012

Achterstallig #5 - Teenslipperdoosje

 
Voor een jongedame die afgelopen zomer verjaarde, heb ik dit teenslipperdoosje gemaakt. Hierin heb ik geld gedaan waar ze zelf weer wat leuks voor kon gaan kopen (teenslippers of zo.....).

Het (gratis) patroontje komt van de SVG shop, en ik heb behangpapier uit een behangstalenboek/map van de plaatselijke schilderswinkel gebruikt als "papier/karton". Op zich niet zo'n slimme zet, omdat ondanks dat het heel erg dik behang was, het toch niet stevig genoeg was om in vorm te blijven "staan". (Weer wat geleerd moet je maar denken...) Vandaar ook mijn kunstgreep van het dwarsstrookje op het smalste stuk van het onderdoosje.

Dit was weer zo'n "laatstemomentprojectje", en het ging me allemaal niet zo vlot af. Ik had het namelijk heel erg leuk gevonden om er een echt paar van te maken, een linker- en een rechterslipper.
Gelukkig is het doosje heel erg enthousiast ontvangen, dat maakte het dan toch weer goed.


Natuurlijk lees ik ook deze keer weer heel erg graag jullie reacties, op- en of aanmerkingen...


Groetjes Roelie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het heel erg leuk om jullie reacties te lezen, dus schroom niet om een berichtje achter te laten.
Bedankt voor jullie bezoekjes!