maandag 12 november 2012

Achterstallig #4


Afgelopen juni hebben we de hele maand op een camping in Ommen gestaan met onze caravan. Voor vaderdag had ik spulletjes meegenomen om daar een kaart voor te maken (geen foto van genomen natuurlijk, dom......), maar in de tussentijd is ook de oudste zoon van één van mijn zussen geslaagd voor school. Ik had dus wel mijn basisgereedschap bij me, maar verder geen papier of niks meer...

Maar wie Ommen zegt, zegt ook Creabest! Dus ik "moest" maar even wat nieuwe spulletjes halen...
Het papier komt uit het blokje Loyal van Authentique, de bloemen zijn van Prima Flowers serie Nature Garden, en de brads van American Crafts Elements. De kleurtjes pasten allemaal perfect bij elkaar!

Nou is de foto niet de allerbeste die ik ooit heb gemaakt, maar in de voortent was het te donker, en buiten scheen de zon er natuurlijk op. Uiteindelijk heb ik toch maar gekozen voor de buitenfoto.

Ik heb de tekst op het gelinieerde papier geschreven (maar dat vind ik persoonlijk en heb ik dus niet gefotografeerd) en toen mijn ouders op bezoek waren hebben ze de kaart meegenomen en doorgegeven aan de geslaagde (sja kom maar eens om 1 losse postzegel bij het postagentschap, ik had thuis nog een velletje of 5 liggen dus een nieuw vel kopen had ik geen trek in....)

Graag lees ik weer jullie reacties, op- en/of aanmerkingen.


Groetjes Roelie

1 opmerking:

  1. Hoi Roelie,

    Nou ik vind 'm mooi hoor!!,maar je verhaal erbij is óók heel leuk :-).
    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel erg leuk om jullie reacties te lezen, dus schroom niet om een berichtje achter te laten.
Bedankt voor jullie bezoekjes!