zaterdag 24 maart 2012

Opkikkertje



Dit kaartje maakte ik voor mijn oudste zus, die ineens behoorlijk in de lappenmand is terecht gekomen. Ik had net een hele tas vol met tijdschriften van Landleven van haar gekregen om eventueel voor de hobbylarij te gebruiken. Hier heb ik een leuke afbeelding van aan de waterkant uit gezocht om deze voor haar kaart te gebruiken. In combinatie met de met aquamarkers ingekleurde kikkers een ideale kaart om te sturen.



Ook de envelop is gemaakt van een pagina uit een Landleven met daarop een mooie foto van Lupinen. Naar de beschrijving in één van de scor-pal boekjes van Kitty Franken, heb ik de envelop in elkaar geflanst.
Het geheel is enthousiast ontvangen door mijn zus, kijk... daar doe je het toch voor?


Groetjes Roelie

1 opmerking:

  1. Hoi Roelie,

    Wat een leuk idee om zo een kaartje te maken.
    Leuk stempeltje ook trouwens. Van welk merk is die? Ik vind hem heel leuk!
    Hoe is het nu verder met jou?

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel erg leuk om jullie reacties te lezen, dus schroom niet om een berichtje achter te laten.
Bedankt voor jullie bezoekjes!