maandag 26 maart 2012

Doosje met paaseitjes



Een leuk kleinigheidje om weg te geven als extraatje bij een mannenverjaardag, een paasboxje met paaseitjes. Ik heb er 2 dezelfde van gemaakt.



Het designpapier is van My Minds Eye - Miss Caroline Fiddlesticks. Cardstock van Pipoos, alle randjes gedistresst met distrissinkpad walnut stain (als ik me niet vergis, kan even niet meer de puf opbrengen om het op te zoeken, sorry) en een stukje mica achter de raamopeningen, die bij deze ovaal zijn, bij het andere doosje rechthoekig. (helaas ben ik vergeten daar foto's van te maken voordat ik hem weggaf).



Zoals jullie vast wel hebben gemerkt is het hier aardig stilletjes, sja... de laatste loodjes wegen zwaar terwijl ik me nu eigenlijk best goed voel in vergelijking met de eerste 7 maanden van de zwangerschap.
Dit zal ook één van de laatste berichtjes zijn, zo niet de laatste voordat het zover is.

Graag lees ik weer jullie reacties!


Groetjes Roelie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het heel erg leuk om jullie reacties te lezen, dus schroom niet om een berichtje achter te laten.
Bedankt voor jullie bezoekjes!