donderdag 16 februari 2012

Elfenbankje met een dubbel gevoel...



Vandaag laat ik het elfenbankje zien dat ik 2 weken geleden heb gemaakt voor de 92e verjaardag van de oma van mijn man. Ze was op dat moment nog behoorlijk dementerend en woonachtig in een verzorgingstehuis. Altijd moeilijk om te bedenken waar je zo iemand toch blij mee kunt maken... Ik heb geprobeerd het bankje een beetje in haar vroegere smaak te maken, vandaar dat het niet helemaal "mijn stijl" is zeg maar.
Het dubbele gevoel zit hem in het feit dat toen we op haar verjaardag klaar stonden om te vertrekken mijn schoonmoeder aan de deur kwam of mijn man haar even alleen kon heenbrengen, er was gebeld dat het niet helemaal lekker ging met haar moeder. Ze is dan ook later die middag op haar verjaardag overleden...



Het patroontje heb ik ooit ergens van internet geplukt, maar ik ben destijds vergeten om de betreffende website erbij op te slaan. Ik heb gebruik gemaakt van de creatable boom van Marianne Design, deze heb ik in bruin boomschorsreliefpapier en in groen gestanst. Vervolgens heb ik van de bruine boom de blaadjes afgeknipt, en de groene boom erachter bevestigd zodat je een bruine stam hebt, maar toch ook groene blaadjes. Het designpapier komt uit mijn voorraad, ik weet eigenlijk niet meer zo goed waar ik het vandaan heb...



De roosjes zijn afkomstig van Wild Orchid Crafts, de rozenblaadjes komen weer van de floral punch jumboset van Nellie Snellen. Op de rugleuning een tekststicker en met een paar plakpareltjes op de poten van het bankje vond ik het een mooi geheel geworden.

Graag lees ik weer jullie reacties en op- of aanmerkingen.


Groetjes Roelie

4 opmerkingen:

  1. dat is inderdaad een dubbel gevoel ,nog gecondoleerd .
    Hij is wel mooi gemaakt
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dat bankje gaaf gemaakt Roelie! Heel erg mooi!

    Er staat een award voor je klaar op mijn blog. www.crazycardmaking.blogspot.com

    Lieve groetjes Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat heb je heel mooi gemaakt!
    Maar vreselijk om te lezen dat de oma van je man op haar verjaardag is overleden,dus bij deze nog gecondoleerd en veel sterkte voor de komende tijd!

    XXX Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo wat is dat dubbel, gecondoleerd!
    Je had dit bankje mooi gemaakt!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel erg leuk om jullie reacties te lezen, dus schroom niet om een berichtje achter te laten.
Bedankt voor jullie bezoekjes!