dinsdag 1 november 2011

Ouders 50 jaar getrouwd!



Gisteren waren mijn ouders officieel 50 jaar getrouwd. (We hebben al eerder feest gevierd.) Mijn ouders leven voor hun tuin en mooie planten, vandaar mijn keus voor de voorzijde van de kaart (van Action). Dit papier komt uit een vintageblokje van Action. De bloem is op zichzelf al behoorlijk aanwezig, daarom heb ik daar niet te veel poespas meer bij naast gezet. De ringenstempel komt van het huwelijkssetje clearstamps van Action, de cijfers van een setje clearstamps met letters en cijfers die ik in het afgelopen jaar van een hele lieve mevrouw heb gekregen.



Aan de linkerbinnenzijde van de kaart heb ik tortel/huwelijksduifjes gestempeld uit dezelfde set van Action, de tekst komt van een setje nederlandstalige teksten van Marianne Design. Daaronder heb ik later met een groene fineliner nog onze namen geschreven.



Aan de rechterbinnenzijde heb ik een stempelafdrukje (Mo Manning) geplaatst dat zeer toepasselijk is - wat was het een priegelwerkje om het afdrukje zo precies uit te knippen zodat het net lijkt dat hij bovenop de kaart zweeft. De grote tuin van mijn ouders staat namelijk vol met bankjes in leuke hoekjes waar ze echter nooit tijd voor hebben om erop te gaan zitten. Dat was oorspronkelijk natuurlijk wel de bedoeling ervan... Maar sja, een grote tuin vergt ook heel veel werk erin! Nu dus even een momentje om er wel gebruik van te maken!
Ik heb het afdrukje weer ingekleurd met aquamarkers. Ik begin bij elk kleurprojectje meer het gevoel te krijgen dat het gemakkelijker gaat en ik het schaduwgebeuren beter onder de knie begin te krijgen. Natuurlijk zijn opbouwende kritiek en tips nog altijd welkom...


Groetjes Roelie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het heel erg leuk om jullie reacties te lezen, dus schroom niet om een berichtje achter te laten.
Bedankt voor jullie bezoekjes!