dinsdag 28 juni 2011

Geslaagd - gereedschapsriemdoosje met bierglas chocolaatjes



Zo, dan nu het vervolg van de geslaagden doosjes...
Voor de zoon van mijn oudste zus heb ik het gereedschapsriemdoosje (van het vaderdagkadootje) weer gebruikt.






Ik heb er het met aquamarkers ingekleurde stempelafdrukje van The Greeting Farm, Graduate Ian met foamblokjes opgeplakt.








Daarnaast heb ik een bloementoef geplakt. De chrysantbloemetjes komen van Wild Orchid Crafts. De blaadjes heb ik gemaakt met een creative shape stans van Crealies.



In het doosje paste precies een bakje met daarin (gevulde) bierglas chocolaatjes die ik bij Jamin heb gekocht. Mijn collegaatje had me verteld dat ze daar leuke chocolade gereedschap had gezien, dus ik snel naar Jamin. Maar die verpakking paste van geen kant in dit doosje, en de bierchocolaatjes wel, er mag toch gedronken worden op een diploma?!





Groetjes Roelie





1 opmerking:

Ik vind het heel erg leuk om jullie reacties te lezen, dus schroom niet om een berichtje achter te laten.
Bedankt voor jullie bezoekjes!