zaterdag 22 juni 2013

Gehaakt geluksvarkentje



Voor een jongedame die op een studentenkamer ging wonen, heb ik dit geluksvarkentje gehaakt.
Vrij snel klaar, en ik moet zelf zeggen dat ik hem (sorry haar... ze heeft een rokje aan n.l.) heel erg goed geslaagd vind. De oogjes zijn zwarte kraaltjes die ik met tacky glue heb bevestigd, en de neusstippen heb ik met een zwarte fineliner erop getekend.

Nog even een kleine toevoeging: het patroontje komt van redheart.com. Oef bijna vergeten om de bronvermelding toe te voegen....

Groetjes Roelie

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk varkentje! Nu maar hopen dat ze de ontvangster heel veel geluk gaat brengen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een snoezig varkentje!
    Hopelijk brengt ze veel geluk!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel erg leuk om jullie reacties te lezen, dus schroom niet om een berichtje achter te laten.
Bedankt voor jullie bezoekjes!