vrijdag 27 april 2012

Sara - Challenge April Scrap & More

Voor de 50e verjaardag van mijn oudste zus heb ik dit kaartje gemaakt. Jawel, ik kon nog ergens wat gaatjes vinden tussen het luier verschonen en voeden door... Hiervoor heb ik gebruik gemaakt van de sketch van de april challenge en bloghop bij Scrap & More
De herkomst van de stempelafdruk moet ik jullie even schuldig blijven, in de drukte rondom de bevallingstijd heb ik niet genoteerd van wie die is, en ik heb even geen tijd om dat na te gaan zoeken. Ik heb deze ingekleurd met aquamarkers. Het uitgestanste deel is van een Nellie's Multi Frame. Bloemen van Wild Orchid Crafts, lint van de lusjes uit een kledingstuk. Verder nog een bedel van een vlinder (bijpassend bij het papier van Action), en een aantal plaksteentjes. En natuurlijk het getal 50! Graag lees ik weer jullie reactie en op- of aanmerkingen, laat het me ook weten als bij mij ineens de woordverificatie staat ingeschakeld nu de nieuwe bloggerinterface is ingeschakeld! Dan kan ik die er namelijk zo snel mogelijk proberen af te gooien... Groetjes Roelie

4 opmerkingen:

  1. leuke kaart bedankt voor je deelname bij scrap & more

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Roelie

    Je kaartje is super gaaf.
    Heb zelf ook die stempel eens gebruik. Zo uit mijn hoofd weet ik ook even niet van wie die is maar als je wilt kan je eens zoeken op mijn blog.

    XXX Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vind je kaart prachtig lekker stoer
    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel erg leuk om jullie reacties te lezen, dus schroom niet om een berichtje achter te laten.
Bedankt voor jullie bezoekjes!