dinsdag 12 juli 2011

18 jaar geworden!



De oudste zoon van één van mijn zussen is zaterdag 18 jaar geworden. Hij doet aan trial rijden (over obstakels rijden zonder met de voeten de grond te raken op een trialmotor). Laat ik daar nu geen geschikte stempel voor hebben kunnen vinden... Dus internet afgezocht naar een geschikte kleurplaat, dit was de enige motor die een klein beetje op een trialmotor leek, dus die heb ik verkleind, geprint en ingekleurd met aquamarkers. Daarna heb ik hem met foamblokjes op de kaart bevestigd, voor de dieptewerking.



De kaart is van (hoe kan het ook anders) Action. Het gebruikte papier is van papicolor (effen) en uit een blokje van ik meen Kruidvat (design). Een tekststempeltje uit een setje van Kars, verder vond ik voor een mannelijke kaart geen extra opsmuk nodig. (ondanks het kale gevoel bovenin de kaart...). Het geel in de strepen van het papier lijkt op de foto's wat groenig, in het echt is het dezelfde kleur als waarmee ik de motor heb ingekleurd. Het grote toeval wil dat de trialmotor van de jarige ook inderdaad geel is! (deze keer wist ik dat niet van tevoren...)

Graag lees ik weer jullie reacties!


Groetjes Roelie

2 opmerkingen:

Ik vind het heel erg leuk om jullie reacties te lezen, dus schroom niet om een berichtje achter te laten.
Bedankt voor jullie bezoekjes!