vrijdag 6 mei 2011

Verjaardag jongentje van 3



Voor de 3e verjaardag van één van mijn achterneefjes heb ik deze kaart gemaakt. De stempelafdrukjes komen uit de Magnolia fairytale & pirates collectie en heb ik digitaal gemaskerd (in photoshop). Vervolgens uitgeprint op Terschelling 300 grams aquarelpapier, echter zit er behoorlijk relief in dit papier, ik had een gladdere soort moeten hebben ben ik nu achter. Van een afstandje valt het niet eens op. Het inkleuren met de aquamarkers gaat wel veel beter op dit papier dan op het aquarelpapier van Boekenvoordeel!

Kaart: Action
Papier: gekregen van een hele lieve mevrouw
Foamcijfer: Action
Schatkist en papegaai: foam (kinder)piratenstempels van Action
Tekst: rub-on uit gewonnen candy van Ingrid

Er komt nog een kaart in hetzelfde thema aan later dit weekend!
Ik ben weer benieuwd wat jullie van deze kaart vinden...


Een heel fijn weekend toegewenst door Roelie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het heel erg leuk om jullie reacties te lezen, dus schroom niet om een berichtje achter te laten.
Bedankt voor jullie bezoekjes!