dinsdag 26 april 2011

Paashaas Piñata



Sja, hoe leg ik dit uit.... Onze oudste zus is 49 geworden. Ze had al een aantal malen geluiden laten horen dat ze op haar 50e verjaardagsfeest graag een grote piñata party wilde gaan houden. Mijn andere zus en ik hebben haar dus een Preñata party gegeven, en grote zus hoefde zelf nog niet eens aan de knutsel ook! Nu was dit feestje tevens ook ons kerstdiner (door drukte uitgesteld tot pasen ;-) ) Dus met temperaturen boven de 25 graden lekker aan het kerstdiner hahaha!

Mijn ene zus had haar eerst zo'n zwemslurf kado gegeven waarmee ze moest gaan meppen, en ik een doosje pleisters en een taartkaart met daarop de afbeelding van de piñata. Grote zus snapte er al zeer weinig van, maar druk druk met koffie en het eten voorbereiden had ze nog niets in de gaten. Grote zus gauw in huis gelokt, manlief heeft de piñata toen gauw opgehangen. De verrassing was dan ook groot toen ze weer naar buiten kwam!




Grote zus heeft de piñata met plezier gemold, alleen knapte de eerste keer het touw waaraan hij was opgehangen, de tweede keer werd hij onthoofd. Na tig meppen -op de grond ondertussen- had ze eindelijk een scheurtje in het lijf weten te krijgen die ze maar met de hand verder heeft opengetrokken. Dus andere zus: 2 of 3 lagen kranten waren waarschijnlijk ook wel genoeg geweest ;-) !!! En een gewone knuppel was ook vast beter geweest... Nu hadden we dus niet de lol van de confetti en snoepjes en briefjes met kwinkslagen overal op het grasveld.... Grote zus was daar waarschijnlijk toch wel heel erg blij mee!

Later deze week zal ik de taartpaaspiñatakaart ook hier plaatsen. Voor nu ga ik eerst weer stoppen.


Groetjes Roelie

2 opmerkingen:

  1. Hoi Roelie

    Dat zal me wel een werkje zijn geweest om die in elkaar te knutselen!
    Maar erg leuk en knap gedaan!

    XXX Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat leuk en gaaf gemaakt Zal wel een heel werk zijn geweest. Maar wel heel erg de moeite waard als ik zo lees hoe leuk jullie zus het vondt.

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel erg leuk om jullie reacties te lezen, dus schroom niet om een berichtje achter te laten.
Bedankt voor jullie bezoekjes!